Vacatures via Careerjet.nl

LNW Petitie een burgemeester hoort integer te zijn #LNW

Hier treft u nieuws oproepen en mededelingen van het van Liefdenetwerk

Een burgemeester hoort het goede voorbeeld te geven. Ook in zijn verleden.

Ja
1
100%
Nee
0
Geen stemmen
Geen mening
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen : 1

LNW Petitie een burgemeester hoort integer te zijn #LNW

Berichtdoor liefdenetwerk » za 02 aug 2014, 22:45

Burgemeester Ruud Nederveen van Bloemendaal heeft via vriendjespolitiek een motie overleefd waarin het vertrouwen in hem werd opgezegd. Zijn positie stond ter discussie na uitzendingen van RTV NH en EenVandaag.

sitestat

Er is commotie in het lommerrijke dorp en steeds meer mensen eisen het vertrek van burgemeester Nederveen. Met name het heimelijk opnemen van telefoongesprekken, tussen de broers Slewe en een ambtenaar, met toestemming van burgemeester Nederveen, en vermeende oplichtingspraktijken brachten de zaak aan het rollen. En er melden zich steeds meer mensen met informatie over het duistere verleden van Nederveen. Het gaat om personen die in de jaren 90 zakelijk werden gedupeerd. Openhartig verklaren ze op tv hoe burgemeester Nederveen hen in het verleden heeft opgelicht.

“Het is gewoon een oplichter, onbegrijpelijk dat zo’n man burgemeester heeft kunnen worden”, aldus voormalig zakenrelatie Sylvia Alberts vanavond in de uitzending.

Reactie Burgemeester "Ik wil me best doen om te veranderen"

LNW Petitie

De reacties van bezorgde burgers uit heel Nederland stromen binnen op LNW Petities

roosje Als burger van Bloemendaal heb ik totaal geen vertrouwen meer in de integriteit en betrokkenheid van deze burgemeester (Nederveen), maar ook niet in de Gemeenteraad van Bloemendaal. Na de raadsvergadering op donderdagavond 31 juli is mijn vertrouwen nog verder gedaald, toen ik meemaakte hoe gemeenteraadsleden omgingen en wauwelden over allerlei bijkomende zaken behalve over zijn integriteit

roosje Een burgemeester hoort het goede voorbeeld te geven. Ook in zijn verleden.

roosje Schande voor Nederland, VVD en CDA die weer niet durven doorzetten zoals gewoonlijk!

roosje Deze man hoort geen burgemeester te zijn. Geen vertrouwen in hem. En vooral geen gouden handdruk meegeven!!!!!!

roosje Wederom een voorbeeld dat we regeert worden door een stel mafkezen gebaseerd op vriendjespolitiek en een mooi verhaal met als achtergrond liegen en bedriegen terwijl de eigen zak gevuld wordt.wanneer stopt het eens en gaan de wetsdienaars voor de burger werken.

:? Deze heer nis niet naief of ongelukkig in zijn uitspraken maar zeer onbetrouwbaar , sluw en meer het idee van een tweede hands autoverkoper. NU opstappen!

:o Door zijn gedrag in heden en verleden heeft deze man zich in een onhoudbare positie gemanouvreerd. Oneervol ontslag is de enige juiste beslissing!

:arrow: Geef uw mening op de petitie site LNW petities

Wij de Burgers van Nederland, inwoners van Bloemendaal eisen!!

omdat er bij de meerderheid geen vertrouwen meer is in de integriteit van de Burgemeester het opstappen van Burgemeester Ruud Nederveen, onderzoek en strafrechtelijke vervolging van allen die zich schuldig maken aan strafbare feiten zoals fraude, oplichting, diefstal, afpersing, omkoping, bedreiging, valsheid in geschrifte,

:!: :arrow: Teken de Petitie Weg met nederveen!
liefdenetwerk
Beheerder

Afbeeldingen: 4

Trackback Link
Facebook Comments

Keer terug naar Prikbord