Probeer G Suite cloud productiviteits pakket kosteloos veertien dagen uit.

Teken de petitie tegen afschaffen van het artsengeheim

Hier treft u nieuws oproepen en mededelingen van het van Liefdenetwerk

Teken de petitie tegen afschaffen van het artsengeheim

Berichtdoor liefdenetwerk » di 01 nov 2016, 00:54

mark rutte.jpg

M.R. de liegende waanzinnige pm van Nederland

Beste landgenoten, attentie !!

De regering Rutte is in feite geen echte regering maar een ondemocratisch bedrieglijk gezelschap van eurofielen en niets dan een zakenkabinet dat de burgers niet dient maar de belangen verkiest van grote bedrijven, zeer rijke elite machthebbers zoals Sorros, Goldman Sachs, en adelhuizen, en van vreemde mogendheden zoals Saudi Arabie, Opec landen, Turkije , Duitsland (onder leiding van de ex stasie Angela Merkel en de reg Obama), te weten dan ook het consortium en volgens de wet verboden en illegale prijs kartel genaamd De Bilderbergers waarin tal van nl politici zoals A Pechtold en E. Schippers, D Samsom, Timmermans en Dijsselbloem e.v.a. grootaandeelhouders en pharma industrie eigenaren (Rother, Bayer, IG Farben) , en de leden van het Oranjehuis, vertegenwoordigd zijn.

Zeer lange tijd maar helaas tot voor kort geleden gold er in Nederland een steengoede wet die u beschermde en die wet is door de reg Rutte illegaal zijnde in strijd met art 1 van de grondwet als eens tuk vuil afgeschaft. Het betreft het beroepsgeheim !!!! , dat is is de plicht om te zwijgen over feiten en gegevens van derden, die iemand bij het uitoefenen van zijn beroep te weten is gekomen. Het wordt ook wel zwijgplicht genoemd. Het gaat daarbij vooral om vrije beroepen. Het beroepsgeheim geldt niet als de betrokkene toestemming geeft om aan derden inlichtingen te verstrekken. Schending van het beroepsgeheim is strafbaar (Nederland: art. 272 Wetboek van Strafrecht, Belgiƫ: art. 458 Strafwetboek en uitzonderingen beperkend opgesomd in Art 458bis Strafwetboek). Aan het beroepsgeheim is voor een aantal beroepen het verschoningsrecht verbonden, het recht om vragen van een rechter niet te behoeven te beantwoorden.

:o ALARM De regering bestaande uit de waanzinnige M. Rutte, A. Pechtold en D. Samsom heeft deze steengoede wet, zijnde het medische beroepsgeheim als eens tuk vuil in de prullenbak gegooid zulks ter zelfverrijking en misbruik van de zieke medemens..

Beste Nederlanders,

De manke laffe ondemocratische en volgens duizenden experts door en door corrupte regering Rutte heeft een wet doorgevoerd die een einde maakt aan het heilige artsengeheim. Nog meer ethische goed onderbouwde wetten schrapt Rutte omdat hij dit moet van een super rijke ELITE( NWO) die uit is op globalisering en de verarming van alle Europeanen. Dit onmenselijk beleid komt dus ook omdat Ruttes bende de zorgverzekeraars, topdirecties en zeer rijke mensen die nauwe banden hebben met Ruttes elite gezelschap en met d66 miljonairs en steenrijke pvdaers met aandelen en financiele belangen in de zorgsector( zoals de man van Minister Schippers die miljoenen verdiend aan allerhande woekerwinst zorgdeals) daar een zeer fors slaatje uit kunnen slaan van miljarden euros over de ruggen van de zieke medemens, ja men wil alsmaar meer geld uit uw beurs innen en het onmenselijke vrijmarkt woekerwinst zorgstelsel perse in stand houden en dat ondanks alsmaar meer nood in de zorgsector en alsmaar meer en massa protesten.

De door de reg Rutte doorgedrukte wet is een regelrechte schande en betekent een klap in het gezicht van de zieken, de ouderen, de gehandicapten ja van uw allemaal en honderd duizenden landgenoten die actief zijn in de medische sector die het artsengeheim en de eed van Hypocrates als heilig betrachten.

De eeuwen oude eed van Hypocrates, word in de meeste landen met liefde gekoesterd en daar mag ook niet in Nederland door een stel corrupte harteloze geldwolven zoals Marc Rutte, A Pechtold en D Samsom en hun op miljoenen bonus beluste zorg sector aanhang niet aan getornd worden opdat de rechten van de mensen , de rechten van iedere zieke landgenoot en van elke arts en van elkeen in de medische sector en van alle Nederlanders gekoesterd en gerespecteerd worden.

De eed van Hypocrates is de eed die elke arts en medische afgestudeerde, plechtig aflegt bij zijn aanstelling en een eerzame belofte.... zoals het nooit prijsgeven van persoonlijke informatie over patienten en diens gezondheid om misbruik te voorkomen door zakenlui en derden en da\t doet men door het belang van de patient en niet de euro voorop te stellen en daarom beloofd men ook plechtig niets door te vertellen aan derden zoals verzekeraars of medicijn fabrikanten etc zonder expliciete goedkeuring van de patient, zodat daar geen misbruik van gemaakt kan worden door lui die alleen maar meer geld willen verdienen over de ruggen van de premie betalende nederlander en de zorgbehoevende landgenoot.

De door Rutte doorgevoerde wet is moreel verwerpelijk, onethisch, een schande en zeker ook illegaal want zij is onder meer in strijd met artikel een van de grondwet en met de mensenrechten omdat de regering rutte hiermee( met het pakket aan wetswijzigingen waaronder de euthenasiewet, zelfmoordpil,afschaffen arstengeheim etc) een neo nazie klasse zorgstelsel invoert waarin goede zorg alleen nog maar word gegeven aan de mensen met een zeer goed inkomen en een stelsel waarin de mensen met de modale en de lagere inkomens worden geweerd of opgezadeld worden met zeer slechte zorg of zelfs helemaal geen enkele zorg zoals anno 2016 met vele tienduizenden ouderen zieken en gehandicapten zeer helaas het geval is als gevolg van het vrijmarktstelsel annex woekerwinst zorgstelsel in Nederland waarin top directies miljoenen winsten in hun zak steken en steeds meer landgenoten geen zorg genieten, ook mede door het te dure eigen risico. Afschaffen van het artsengeheim betekent in de directe waanzin van de ideologie van Rutte dat er alsmaar meer misbruik gaat plaatsvinden en dat moeten we met zijn allen voorkomen door massaal te protesteren demonstreren en de petitie te tekenen voor het schrappen van de misdadige door de reg rutte ingevoerde wet voor het afschaffen van het artsengeheim.

:!: Kom op voor uw rechten en van alle zorgbehoevende landgenoten, teken allemaal de petitie

Petitie

Wij

Verplicht verzekerde inwoners van Nederland

constateren

Dat onze privacy met behulp van een legitiem klinkende smoes opgeofferd wordt ten behoeve van de verzekeraars

en verzoeken

De Eerste Kamer deze wet te schrappen.

:arrow: Klik hier ......>>>> https://petities.nl/petitions/tegen-339 ... ?locale=nl

Teken!!! de petitie allemaal in de naam van de heilige eed van Hypocrates en het belang van alle zieke medemensen in heel het land.

De heilige eed

de heilige eed van Hopcrates.jpg

De eed van Hippocrates is een eed waarin artsen zichzelf verplichten bepaalde beroepsregels te zullen handhaven. De eed is opgesteld in het Oudgrieks en is vernoemd naar de Griekse arts Hippocrates, die omstreeks 400 v.Chr. zijn leerlingen van het Asklepieion op het eiland Kos deze belofte liet afleggen.
De eed van Hippocrates is een eed waarin artsen zichzelf verplichten bepaalde beroepsregels te zullen handhaven. De eed is opgesteld in het Oudgrieks en is vernoemd naar de Griekse arts Hippocrates, die omstreeks 400 v.Chr. zijn leerlingen van het Asklepieion op het eiland Kos deze belofte liet afleggen.

In het "gebed van de arts" van de joodse arts Maimonides legt de arts zich dezelfde plicht op.

roosje "Ik zweer bij Apollon de genezer, bij Asclepius, Hygieia en Panacea en neem alle goden en godinnen tot getuige, om naar mijn beste oordeel en vermogen de volgende eed te houden:

roosje Ik zal naar mijn beste oordeel en vermogen en om bestwil mijner zieken hen een leefregel voorschrijven en nooit iemand kwaad doen.

roosje Nooit zal ik, om iemand te gerieven, een dodelijk middel voorschrijven of een raad geven, die, als hij wordt gevolgd, de dood tot gevolg heeft. Nooit zal ik een vrouw een instrument voorschrijven om een miskraam op te wekken. Maar ik zal de zuiverheid van mijn leven en mijn kunst bewaren. Het snijden van de steen zal ik nalaten, ook als de ziekte duidelijk is; ik zal dit overlaten aan hen die hierin bekwaam zijn. In ieder huis waar ik binnentreed, zal ik slechts komen in het belang van mijn patiƫnten.

roosje Mijn leermeester zal ik eren en liefhebben als mijn ouders; ik zal in gemeenschap met hem leven en zo nodig mijn bezit met hem delen, de kunst leren zonder vergoeding en zonder dat daartoe een schriftelijke belofte nodig is; aan mijn zonen, aan de zonen van mijn leermeester en aan de leerlingen die verklaard hebben zich aan de regelen van het beroep te zullen houden, aan hen allen zal ik de grondslagen van de kunst leren.

roosje Al hetgeen mij ter kennis komt in de uitoefening van mijn beroep of in het dagelijks verkeer met mensen en dat niet behoort te worden rondverteld, zal ik geheim houden en niemand openbaren. Moge ik, als ik deze eed getrouwelijk houd, vreugde vinden in mijn leven en in de uitoefening van mijn kunst, maar moge het tegenovergestelde het geval zijn indien ik hem schend.

roosje Ik zal mij verre houden van iedere welbewuste slechte daad en van elke verleiding, in het bijzonder van de geneugten der liefde met mannen of vrouwen, of zij vrij zijn of slaaf."

:!: Teken allemaal de petitie en deel deze pagina... voor het recht van u allen !!!!

:arrow: Klik hier ......>>>> https://petities.nl/petitions/tegen-339 ... ?locale=nl
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
liefdenetwerk
Beheerder

Afbeeldingen: 4

Trackback Link
Facebook Comments

Keer terug naar Prikbord