Vacatures via Careerjet.nl

WIE NEEMT DE VERANTWOORDING VOOR DIT MEISJE

Hier treft u nieuws oproepen en mededelingen van het van Liefdenetwerk

WIE NEEMT DE VERANTWOORDING VOOR DIT MEISJE

Berichtdoor liefdenetwerk » za 15 sep 2018, 01:20

#Rutte s kartel misdaden zijn te gruwelijk voor woorden,,, 70 miljoen euro cadeau doen aan terroristen en IS rebellen in Syrie .. miljarden cadeau willen doen aan de steenrijke Multinationals en geen geld over hebben voor levensreddende zorg voor patienten.... 15 JAAR EN OP STERVEN NA DOOD! DANK JE WEL #VVD, #PVDA, #D66, #GROENLINKS, #CDA EN #CU.

Afbeelding

15 JAAR EN OP STERVEN NA DOOD! DANK JE WEL VVD, PVDA, D66,GROENLINKS,CDA EN CU. Uit behandeld en te duur om dus verder te behandelen dus niemand wil haar hebben! Ze worden van het kastje naar de muur gestuurd. Dit meisje werd depressief, zwaar depressief, ze kreeg Katatonie en ze heeft een eetstoornis. Ze praat al ruim een jaar niet meer, kan niet meer lopen en eten doet ze niet.

Dit weekend kreeg ze ibs opgelegd, ze kan niet meer thuis wonen, ze heeft 24 uur per dag zorg nodig maar bij de GGZ instellingen waar ze zijn geweest worden ze weggestuurd omdat ze niets kan. Ziekenhuizen sturen haar weg Niemand neemt de verantwoording, niemand die iets doet om dit gezin te helpen c.q. te ontlasten. En natuurlijk is het weer weekend en weer kunnen ze niets. Twee jaar geleden haalde dit meisje nog negens en tienen op het vwo, nu is het een kasplantje. Geen mens die wat doet.

WIE NEEMT DE VERANTWOORDING VOOR DIT MEISJE. Duizende appjes heb ik in mijn mailbox van mijn vriendin die niet meer weet wat ze moet doen. Zij heeft mij gevraagd deze foto's op Facebook te zetten in de hoop dat iemand kan helpen! Op verzoek van mijn vriendin deel het alsjeblieft. Groet Marleen Bijland-de Vaan. zie M Hartman >>> https://www.facebook.com/monika.hartman.509?tn-str=*F <<<

GRAAG ZOVEEL MOGELIJK DELEN!
Je hebt geen permissies om de bijlage(n)) in dit bericht te zien.
liefdenetwerk
Beheerder

Afbeeldingen: 4

Trackback Link
Facebook Comments

Keer terug naar Prikbord